dinsdag 22 november 2011

Foto album van Genna


Hallo allemaal
Ben vandaag weer bezig geweest met wat te maken en wel een fotoboek.
Deze foto album heb ik een keer gekocht bij het kruidvat.
En nu heb ik de gelegenheid gevonden om het te gebruiken. Maar erg leuk is het ook weer niet,.. Het word namelijk een boek om mijn kleine katje altijd te kunnen blijven herinneren.
Bijna een half jaar geleden hebben ik samen met me vriend een huigekocht. En we hadden al 2 katten. In augustus hebben we ze voor het eerst naar buiten gedaan. En dat was voor deze de eerste en de laatste keer. Om de details maar te besparen is mijn kleine meisje dood gebeten door een hond.
Het papier wat ik gebruikt heb is Smitten specialty paper pad ik geloof dat die bij de Pippos vandaan komt.
De bloemen de rub on letters en de hoekpons komen bij de hobbywinkel uit de buurt.
de parelstenen en de tekst sticker komen ook uit de hobby winkel uit me buurt.
En het lint de headpins de vlinders komen ook bij die winkel vandaan.
Een benieuwd dat jullie er van vinden,.. Ik kan altijd nog terug kijken.
En hier dan nog een foto van mijn nieuwe kleinne mannetje die zeer zeker niet naar buiten komt.
Liefs xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten