vrijdag 12 oktober 2012

kerst chocolade

goedenavond
vandaag heb ik een reep chocolade gepimpt voor de challenge blog van:  http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/
hier voor heb ik gebruikt:
papier van de paper pad van bobunny die vind ik toch leuk blijven.
tekst stempel en inkt.
glitter, headpins, splitpen, verschillende soorten lint, belletjes, gekleurde nietjes en snijmallen

de sneeuwpopjes en de kerstballen waren nog restjes die ik had liggen en heb ik de randjes een beetje inkt op gedaan om ze meer op te laten vallen.

en transparante sheets voor het schud gedeelte.
 
ben benieuwd wat jullie er van vinden.
met deze gepimpte reep wil ik mee doen aan de challenge blog van:
 
groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi Alice,

    Wouw...wat is dit een leuke reep geworden. Wat superr zeg. Helemaal leuk gedaan met al die mooie details erop.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om de reep in een winter jasje te steken en dan al die mooie details erop top.

    Bedankt voor het m Meedoen aan onze challenge bij het Scr@p Cards Challenge Blog.

    Lieve groetjes, Suze

    BeantwoordenVerwijderen