maandag 12 november 2012

kerst kaart blauw rood

hallo allemaal
 vandaag ben ik bezig geweest met een kaartje met allemaal dingen van Marianne design.
eerst heb ik alles bij elkaar gezocht wat ik liggen had en toen ben ik gaan kijken wat ik dan wou gebruiken. het is uiteindelijk een kerst kaart geworden.
het papier dat ik gebruikt heb is van Marianne design winter world.
 

 de stempel is van Marianne design en heb ik ingekleurd met derwent en glitter. en voor het mutsje nog een bolletje.
dan heb ik nog een aantal mallen gebruikt ook van Marianne design.
voor de rest nog parel. lint, belletjes en meeldraden. met dit kaartje wil ik mee doen aan de challenge van:
 de opdracht was langwerpig en er moest iets van marianne design op zitten
ben benieuwd wat jullie ere van vinden.
 
groetjes

11 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kerstkaart Alice.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappige kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers

    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Alice en gezellig dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alice wat een leuke kaart.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden en leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart, bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen