maandag 14 januari 2013

mannen kaart

hallo allemaal
hier weer een kaartje. deze heb ik al een tijd geleden gemaakt toen me vriend jarig was maar zag dat ik die er toen niet op gezet had. dus da moest ik dan nog even doen.
voor deze kaart heb ik gebruikt:

papier van my minds eye, bloemen, kan, lint,doily, sterretjes, en zilver letters en stansen van: magnolia, joy, en hobby voordeel.
ik heb hem vrij simpel gehouden omdat het voor een man is.

ben benieuwd hoe jullie hem vinden geworden. met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge van:
http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/

3 opmerkingen:

  1. Jij kan hele mooie mannen kaarten maken,
    deze is super, leuke kleuren en zelfs
    de bloemetjes kunnen gewoon :)

    Fijne nieuwe week,
    grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alice dit is een hele mooi kaart geworden.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen