maandag 25 maart 2013

van harte beterschap

 hallo allemaal.
vandaag wil ik jullie weer ee kaartje laten zien deze keer rechthoekig.
het is een beterschaps kaart geworden.
 
voor deze kaart heb ik gebruikt:
design papier wat restjes.
 
 
en afdruk van marianne design en diverse snijmallen van marianne design.
het afdrukje heb ik ingekleurd met derwent.
 
 
verder heb ik nog een tekst stempel gebruikt,
en bloemen en blaadjes en strassteentjes.
 
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge:
 
 
http://decreatievezebra.blogspot.nl/ Bingo: Blauw, stans, bloemen
 
 
ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
 
groetjes
 
 

11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend beterschapskaartje heb je gemaakt Alice, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer gaaf gedaan, waar restjes al niet goed
    voor zijn, ik vind hem heel erg vrolijk met die leuke
    stempel ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldige opkikker kaart, heel mooi gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'n Heel mooi kaartje Alice.
    Fleur je gelijk van op als je zo'n kaartje krijgt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje!
    Wat leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, hier word je spontaan beter van.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van zo'n kaartje knap je snel op !!! Erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaatje Alice en leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr,Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Alice,

    Bedankt dat je volger van mij bent geworden. Ik ben hier even komen rondkijken bij jou en je maakt ook heel mooie creaties. Leuk dat je het (valentijn) paasmandje gemaakt hebt. Ziet er heel knap uit !
    Nog vele groetjes en veel creatief plezier.
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen