dinsdag 3 december 2013

Kerst envelop

hallo allemaal.
hier ben ik weer  en dit keer met een kerst envelop.
maar eerst wil ik even met jullie delen dat mijn zoontje vandaag alweer 1 jaar is geworden. we hebben het zaterdag gevierd en hij is super verwent en heeft zijn taart heel netjes gegeten.
en dan mijn envelop.
 
hier voor heb ik gebruikt:
Papier: oude kerst serie.
Snijmal: Marianne design.
Afbeelding: Vintage.
Envelop: Doobadoo.
Overige:  lint, belletjes, kerst ster, meeldraden en embellishments.
Voorkant.

Achterkant.
 
 
hoer mee wil ik graag mee doen aan de challenge:
 

6 opmerkingen:

  1. wat een leuke envelop heb je gemaakt, succes met je deelname bij DCZ

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Alice,
    Zo te lezen heeft jullie zoontje een leuke verjaardag gehad.
    Nog van harte gefeliciteerd
    Jouw envelop is helemaal toppie
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je zoontje, woww wat is dat een mijlpaal hè,
    1 jaar, heerlijk hoor !
    En je envelop vind ik echt heel erg gaaf !
    Gezellige week ☺
    Liefs Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan! Mooi van dat dubbelzijdig design papier, komt zo mooi tot zijn recht!

    Proficiat met je zoontje! Wat gaat dat snel hé?! Een echte mijlpaal, vooral voor jou als moeder ;-)

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk gemaakt zeg. Leuk dat je mee doet met de challenge bij Crealing! Succes.
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen