zaterdag 11 februari 2017

Iets nieuws uitgeprobeerd

Hallo allemaal.
Vandaag ben ik bezig geweest met wat cadeau enveloppen te maken. Nou wou ik graag een kader er op met een tekst.
En dan had ik deze snijmal ingedachten.
Maar ik wou hem ook zo overdwars hebben anders past hij niet op de envelop. Maar dat vond ik ook weer niet leuk omdat de zijkanten dan niet gelijk zijn.
Dus wat heb ik gedaan ik heb hem voor de helft door de machine gedraaid.

Dan heb ik de mal er af gehaald en een halve slag gedraaid


En dan hem van de andere Kant er doorgedraaid ook maar voor de helft.



En dan heb je wel aan beidekanten hetzelfde.


En ik heb hem ook nog van de andere kant gedaan.


En zo wil ik het verwerken.


En hier nog een andere envelop die ik ook nog gemaakt heb.

Fijne dag.

3 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg.....WAT EEN GOED IDEE!!!!
    Daar was ik nou nooit opgekomen, heel leuk.
    Wel een precies werkje lijkt mij 😉.
    Mooi hoor, om ook zoveel aandacht aan de enveloppen te besteden.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie. Ik denk dat altijd met andere mensen die iets verzinnen van wat leuk. Hoe kom je er op. Ik kan nooit wat zelf verzinnen. Maar toch ook nog wat bedacht. Het is even goed kijken om hem niet te ver door te draaien maar ook wel ver genoeg en om de snijmal weer goed terug te leggen op het gesneden gedeelte. Maar dan heb je wel wat.

      Verwijderen
  2. Leuk hoor Alice en het blijft ook zo`n geweldige mal.
    Jmeer dat de zwangerschapsverlof weer bijna om is .
    De tijd vliegt he ?
    Liefs en Creatiefsw
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen