maandag 9 juli 2018

congrats

hallo allemaal.

kennen jullie dat ook dat je een challenge zie met een te gekke prijs en dan de opdracht ziet en dan meteen even blanco bent, en denk wat moet ik hier voor maken.
nou dat had ik vandaag met deze kaart,
die ik heb gemaakt voor de challenge van: http://de-egel.blogspot.com/.
eerst even helemaal geen inspiratie maar uiteindelijk super tevreden met hoe mijn kaart is geworden.


Ingrediënten:
Design papier: Joy crafts, la vie est belle lavender
en voor de versiering heb ik een doily uitgesneden, een mooie groep roosjes en een border van Doobadoo.

en met deze kaart wil dan ook graag mee doen aan de challenge:

5 opmerkingen:

  1. Wat gezellig dat je meedoet met onze #61e# Challenge ! Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks van te zien, van je inspiratie los heid.😁
    Hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig dat je meedoet met onze '#61e' Challenge ! Je kaart straalt en mooi sfeertje uit. Gaaf die paarse doliy.
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.
    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart. Bedankt dat je mee doet met onze Challenge groetjes Sandra DT Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart!! En vanuit blanco heb je er een schitterende kaart van weten te maken.
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen