dinsdag 21 mei 2019

Condoleance

hallo allemaal.
helaas niet zo vaak een kaart van mij online als ik zou willen helaas soms wat te druk voor met een gezin met 2 jonge kinderen, dan ben ik al blij als ik toe kom aan kaarten maken.
maar daar zullen wel meer mensen last van hebben.
en dan mijn kaart.
vandaag wil ik jullie een condoleance kaart laten zien die ik heb gemaakt.
helaas niet de leukste kaarten om te maken, maar worden wel heel erg gewaardeerd.



ingrediƫnten voor deze kaart zijn:

tekst stempel: Marianne design.
stempel afbeelding: Marianne design.
snijmal: craft emotions.
overig: hoekpons, cardstock en distress inkt.

met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge:


fijne avond allemaal


2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart.
    Hoorn dat je hem nog lang bij je voorraad mag houden.
    Tja, druk druk, zeker met jonge kinderen.
    Leuker blijven knutselen en af en toe bloggen, met tijd komt vanzelf weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Desondanks alle drukte een mooie kaart. Fijn dat je deze uitdaging van de Egel bent aangegaan. Dank je wel voor het meedoen. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen