dinsdag 17 maart 2020

hip hurray!

hallo allemaal.

eindelijk had ik weer eens de inspiratie gevonden om een kaart te maken.
ik zag deze leuke sketch voorbijkomen op het Marianne design challenge blog.
met een super mooie prijs. en ben er lekker mee aan de slag gegaan en daar is deze kaart uitgekomen. 

omdat ik al geen inspiratie had ben ik wel een aantal avonden bezig geweest met allemaal Marianne design diertjes te maken, van allemaal restjes papier. en daar zijn deze witte tijgers uit gekomen. ik vind ze zelf super leuk geworden.


ingrediënten voor deze kaart zijn:
papier: PB7054
snijmallen: tijgers COL 1455, grasrand CR1355 en wolkjes van Joy crafts.
afbeelding: AK0071
embossing mal: DF3449
stempel: PP1403


met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge:

groetjes



16 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een super leuke kaart van gemaakt! Het is niet te zien hoor dat je weinig inspiratie hebt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Ik heb mij er tot gedwongen om er even goed voor te gaan zitten. En ben blij met het resultaat.

      Verwijderen
  2. Jeutje wat een leuke kaart, als dit geen inspiratie is, ben ik benieuwd wat het dan wel wordt als je wel inspiratie hebt :D
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch Alice, leuk met witte tijgers,
    Succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje.
    Leuk dat je mee doet met de challenge "sketch".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een geweldig leuk kaartje gemaakt met de sketch! Succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schittende kaart en dat zonder inspratie...!!!
    Geloof er niks van...
    Gezellig dat je meedoet met onze sketchchallenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt
      Ik had echt geen inspiratie 😂 maar door de sketch kreeg ik inspiratie 😁

      Verwijderen
  7. lief tijger kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend mooie tafereeltje op je kaart! Heel erg tof gedaan!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen