woensdag 3 juni 2020

Hip hurray!

hallo allemaal
vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor de challenge van Marianne design met de opdracht iet met eten. En ben gaan zoeken tussen mijn snijmallen en kwam de snijmal van de taart tegen. En meteen een leuk idee met dit mooie papier. En hier is het eindresultaat.


de ingrediënten voor deze kaart zijn:
design papier: PK9163
snijmallen: ballon van CR1433, slingers CR1392, de taart COL1322 en de feestvarkens                      COL1402
stempels: het draadje van de ballon COL1378 en de tekst PP1403
overige: een doily en glitter karton


   met deze kaart wil ik graag meedoen aan de Challenge: http://mariannedesign.blogspot.com/   

9 opmerkingen:

  1. Het is een mooie feestelijke kaart Alice! Fijn dat je meedoet met de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte taart met feestvarkens, wie wil die niet op de verjaardag krijgen. Leuk hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke en feestelijke kaart!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een feestvarken, TOP.
    Leuk dat je mee doet met de challenge "eten"...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met de vrolijke feestvarkens en een lekkere taart.
    Hele mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verjaardagskaart Alice,
    Leuk dat je meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal eens hoognodig mijn blogrondje maken, foei Diana. Wat heb ik weer veel gemist.Oh die is echt leuk! Die krulstaartjes zijn zo schattig.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen