zaterdag 1 april 2023

Zeg het met bloemen

 Hallo allemaal.

Gisteravond heb ik weer heerlijk zitten knutselen in mijn hobbykamer. Door dat ik  grieperig ben, heb niet heel veel energie heb om wat te doen en was het wel even heerlijk ontspannen. Deze kaart heb ik gemaakt.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Grasrand marianne design cr1455
Bloemetje marianne design col1504
Lieveheersbeestje marianne design lr0745
Schaap marianne design col1385
Liebelle marianne design cr1582
Papier marianne design pk9177
Cirkel met stitch rand crealies xxl33
Cirkel met gaatjes rand. big nesten die-cirkels scalop xl
 
Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge: 


2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige lentekaart met dat lieve lammetje. Het papier in de zachte tinten is heel mooi en leuk die gele LHBtjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar waar knutselen al niet goed voor is he?
    Van harte beterschap en veel creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen