zaterdag 17 maart 2012

Lente boekkaart

hallo allemaal
ik heb weer een boek kaart gemaakt vind het zo leuk om te maken. deze heb ik voor mijn broer en zijn vriendin gemaakt.
voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van:
het papier is de serie van wonderland en nog wat papier van een vriendin.
de stempel van magnolia heb ik ingekleurd met derwent. de prachtige bloemen komen bij http://www.webshopmargo.nl vandaan. en lint van de xenos.


verder heb ik aan de binnenkant letter stickers gebruikt, een magnolia snijmal, en nog wat bloemen die ik nog had liggen met parels er in.

ben benieuwd wat julie er van vinden.
hiet mee wil ik mee doen aan de volgende challenges:
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/ voorjaars kaart
http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/ foto inspiratie
http://simplymagnolia.blogspot.com/ alles mag

9 opmerkingen:

  1. een prachtige boek kaart Alice:0) leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk boekje, leuk gedaan!
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt Alice!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke boekkaart!! Lekker vrolijk!
    Leuk dat je meedoet bij Derwent&Prisma!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig project ! Wat leuk dat je meedoet bij EHI en heel veel succes. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig mooi boek, zo fleurig!! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtig ecreatie bedankt voor je deelname bij derwent en prismas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie boekkaart groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Alice,

    wat een mooie boekkaart, je broer en zijn vriendin zullen het vast super vinden.

    Fijn dat je meedoet met de challenge van simply magnolia!

    Fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen