donderdag 25 oktober 2012

HaLLoWeeN

Goedemiddag allemaal.
ik ben vandaag eens de uitdaging aan gegaan om een keer een Halloween kaart te maken.
dat had ik nog nooit eerder gedaan en had er dus ook deen spullen voor. ik tussen al mijn spullen gesnuffeld wat ik had en er voor kon gebruiken. en dan is dit het resultaat geworden.
voor de kaart heb ik die verse soorten papier gebruikt.
een magnolia afgedrukt en ingekleurd dit keer met spectrum nior. (die heb ik even te leen van een vriendin)

dan heb ik verder nog wondgaas gebruikt achter de stempel.
verschillende soorten lint, flossdraat, nietjes, parels, bedeltje
2 magnolia stansen, een witte pen en distresser.
 

dieverse bloemen en besjes, een swirl en headpins.
 
ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn eerste halloween kaart vinden. 
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge van:
 
groetjes allemaal
 
 

9 opmerkingen:

  1. Hoi Alice,
    grappige Halloweenkaart heb je gemaakt,leuk stempeltje en je kaartje is mooi geworden..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Edwin looks spooktacular in his mummy costume. Fabulous Halloween card, Alice. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cathy Lee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your Halloween creation is just fantastic ... fab colours and design :0)))

    Thanks for joining us at Hanna and Friends and good luck ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van IAMC. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So adorable!! Love these color too Alice!! Thank you so much for joining the Magnolia-licious Challenge! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is one of my favorite Edwin stamps! You did a great job coloring him! I love your design and all the elements you included! Thank you for playing along at the Magnolia-licious Challenge Blog!

    XO,
    Chris Christensen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card! Thanks for joining us at hanna & friends!

    Hugs Jasmin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A wonderful card!
    Thanks for playing with us at "Hanna & Friends"!

    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen