woensdag 19 februari 2014

paarse kaart

Hallo allemaal.
vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien ik vind hem zelf super goed gelukt.
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Kaart model: Doobadoo shape.
Afbeelding: magnolia
gekleurd met: Derwent.
Snijmallen: Magnolia en Joy.
Papier: Maya Design.
Doobadoo: blaadjes en corners.
 Overige: Roosjes, Parels, lint, kant, bedels, Head pins en embossing poeder.


Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge:
http://dianagobert.blogspot.nl/  ingekleurde afbeelding

groetjes allemaal

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Alice, heel mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Alice - supermooi samengesteld en heel mooi gedaan - ik vind hem prachtig!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave kaart...Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje in mijn favoriete kleurtje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Alice

    Je hebt lekker veel werk gehad aan je kaart zo te zien, en je kaart is echt naar mijn smaak.

    Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen