zondag 8 juli 2018

kaart in een doosje

hallo allemaal.
Hier ben ik weer een keer met een kaart. Ik heb die super mooie snijmal van Marianne design gehaald waar mee je een kaart in een doosje kan maken. super tof en makkelijker te maken dan als ik alles moet uitmeten. ik ben er helemaal blij mee. :D


ingrediënten:
bijna alles is van Marianne design

design papier: PK9143
Snijmallen: COL1347, CR1359, PP1401, CR1433 en CR1355
afbeelding: 3DHM0059
stempels: EC0158


met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge: 



groetjes en fijne dag





10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke card-in-a-box Alice. Meteen een klein cadeautje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke card in a box heb je gemaakt, de snoesjes blijven leuk heb ook rondgekeken op je blog en je andere kaartjes bewonderd en ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat super leuk ik hoop dat ik nog verder kan inspireren :D

      Verwijderen
  3. Wat een mooi boxkaart heb je gemaakt Alice!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige boxkaart Alice en die mal is inderdaad super handig.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk zo'n boxcard.
    Mooie kaart maakte je voor "mijn" challenge bij Marianne Design.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie boxcard heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk geworden.
    Leuk dat je mee doet met de huwelijksjubileum challenge...
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challege blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan Alice!
    Dank je wel voor je deelname bij onze feestelijke challenge.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke card in a box! Dat maakt een feestje compleet. Mijn ervaring is dat de ontvangers altijd verrast zijn!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen