zondag 14 juni 2020

feest varkentje

hallo allemaal.
hier ben ik weer met nog een kaart.


ik heb weer de zelfde sketch gebruikt.
ik heb weer het zelfde papier van Marianne design gebruikt.
nummer: PB7054 en PK9149
het varkentje is een snijmal van Marianne design COL1402.
te tekst is ook een snijmal van Marianne design KJ1728,
de tekst heb ik gestempeld met distress oxide faded jeans en daarna heb ik er clear gloss embossing poeder er overheen gestrooid.
de cijfers is ook een snijmal van Marianne design COL1449.

met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge: 

en

liefs Alice


10 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt Alice! Succes met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorm leuke kaar Alice! Prachtig gedaan!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart geworden Alice.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig en feestelijk kaartje.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toppie kaartje.
    Gezellig dat je mee doen aan onze challenge "cijfers en letters".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kaart met het varkentje! Echt leuk!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke verjaardagskaart Alice,
    succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent lekker bezig zeg met alweer een sketch kaart. Hij is leuk geworden en zal zeker door het feestvarken gewaardeerd worden. Dank je wel voor het meedoen van onze sketch uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik werd nieuwsgierig door je naam, haha, oftewel ook mijn naam. Leuke kaartjes1

    BeantwoordenVerwijderen