woensdag 16 september 2020

van harte gefeliciteerd met je verjaardag

hallo allemaal.
vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien.
voor deze kaart heb ik shimmer powder gebruikt op foto papier waardoor het net een ander effect krijgt.(alleen spiegelt de kaart door het fotopapier wat op de foto)
daarna heb ik gestempeld met stempels van Marianne Design.
als laatste een doodle randje er om en gemat op zwart en dan weer op een witte kaart.


met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge:


groetjes fijne avond

 

3 opmerkingen:

  1. Toevallig kwam ik hier terecht, en wilde toch even zeggen dat ik 't een pracht van een kaart vind Alice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede dag, ik ben nu zo blij, want vandaag heb ik mijn lening van € 29.000 gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen