woensdag 4 januari 2012

Geboorte kaart It's a Girl

hallo vandaag heb ik nog een kaartje gemaakt voor de buren die een meisje hebben gekregen.

het papier dat ik heb gebruikt is van my mind's eye dat ik al een tijd heb liggen.


verder heb ik nog wat mooie bloemen gebruikt, lint, parels en een bedeltje.


de stempel in van magnolia en heb ik ingekleurd met aqua markers en met glitters.
de tekst stempel is van de action.
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/ Bloemen
http://www.elkekaarteenfeestje.nl/ geboortekaart
http://dutchmagnolialovers.blogspot.com/ geboortekaartje met daarop veel glimmer en bling
liefs

11 opmerkingen:

  1. wat een mooi en lief kaartje. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej wijffiej ik ben ook bezig met een geboortekaart alleen dan voor een jongen.
    vind deze ook super leuk geworden zeg !!
    ik kwam er gisteren achter dat ik 1 zakje met bedels mis die ik toen van je heb gehad weet jij of ik die bij jou heb laten slingeren ?
    baalde er behoorlijk van dat was het zakje met de mooiste !! haha
    tot van de week

    xxxx celine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, echt een lieverd!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooi rozig babykaartje!

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat een schattig babykaartje, Alice! Heel leuk met die grote bloem achter. Bedankt dat je meedoet met de uitdaging van EKEF! en DML.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje, lieve kleurtjes en lieve accenten.

    Het zou fijn zijn als je de woordverificatie uit zou willen zetten, dat scheelt een hoop tijd als je (veel) reacties achter moet laten ;)

    Super dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje van een kaartje.

    Gezellig en superleuk dat je meedoet aan de aller1ste challenge van ELKE KAART EEN FEESTJE.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aaahhh...wat een lieverd !!

    Leuk dat je meedoet bij DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hè geboortekaartjes maken?
    Deze is heel leuk!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen