woensdag 25 januari 2012

winter kaart

hallo deze kaart heb ik gister gemaakt alleen nog geen tijd gehad om hem er op te zetten. ben vandaag ook nog weer lekker aan de knutsel gegaan dus er komen nog een paar kaartjes.
het papier dat ik heb gebruikt is winterland.
verder heb ik nog lint, headpins, parels, en 2 stansen één is van de hobby-voordeel en de bloem is van marianne design en heb ik be-inkt.
de magnolia stempel heb ik ingekleurd met derwent potloden.
en de ijskristal is gestanst met de snijmal van marianne design.
met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenges:
groetjes

6 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je leuke reactie!! Wat heb je een super mooie kaart gemaakt, ook prachtig papier!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Alice! What a gorgeous card; love the cut window idea, the flower and the olive greens are so lovely!
    Thanks for playing along at Just Magnolia this week; hope to see you again soon!
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice card! Interesting colors and beautiful flower. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan IAMC. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen