zondag 5 februari 2012

I love you valentijn kaart

hallo hier heb ik weer een kaart gemaakt en wel een valentijskaart.

het papier dat ik heb gebruikt is van bo bunny
de stempel in van crafter's companion Popcorn the bear en heb ik ingekleurd met derwent.
voor de hartjes heb ik mijn slice weer een keer gebruikt.
ook heb ik nog snijmal gebruikt doily dies,
een pons van martha stewart
verder lint, stras steentjes, roosjes, magnolia besjes.
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge van:
http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/ Valentijn

3 opmerkingen:

  1. wauh wat een scheetje echtsuper, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje!
    En wat een schattig stempelafdrukje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij het Derwentblog!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met onze derwent challenge

    BeantwoordenVerwijderen