woensdag 29 februari 2012

Trouwkaart Magnolia

hallo ik heb deze kaart gemaakt voor gast DT bij http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com. het was een hele uitdaging het moest zwart wit zijn en ik had nog nooit een zwart wit kaart gemaakt, en toen heb ik uiteindelijk besloten dat het een trouwkaart werd.
voor deze kaart heb ik gebruikt: paperpad van BoBunny, een pons van martha stewart, lint, haedpins , slice voor de tag uittesnijden, roosjes, magnolia besjes, parels,
en natuurlijk weer een magnolia stempel en die heb ik ingekleurd met derwent en deze heb ik uitgesneden met een snijmal van hobby-voordeel.
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge:

1 opmerking:

  1. ALice hij is hartstikke mooi geworden, nog heel erg bedankt voor je bijdrage voor deze chalenge, er is ook een nieuwe dt call, als je zin hebt kun je gerust een kansje wagen, je maakt prachtige creaties
    fijn weekend Dina

    BeantwoordenVerwijderen