vrijdag 26 april 2013

jarig

hallo allemaal
 
als eerste wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
en dan mijn kaart die ik vandaag gemaakt heb en met jullie wil delen.
 
 
voor de kaart heb ik gebruikt:
magnolia en die ingekleurd met derwent
design papier van: maja design vintage summer basics
cardstock bruine en crème
snijmallen: joy, memorie box, marianne derign en nellie snellen.
overige: doily roosjes, destres inkt en scrabble letters.

 
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge:

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Alice, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alice het is een prachtige kaart en zo mooi ingekleurd
    Een fijn weekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! De wolkjes vind ik erg leuk gedaan.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met prachtige kleurtinten en zo mooi ingekleurd
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig in die bruintinten, mooie kaart ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je blog gevonden hoor!! Hartstikke leuk! ik ga je volgen en veel van je leren! Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Alice. Ik ben via via op je blog terecht gekomen, en wat staan er leuke dingen op. Je hebt er weer een nieuwe volger bij hoor..
    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen