woensdag 3 april 2013

paarse kaart: Love

hallo allemaal hier ben ik nog een keer deze kaart heb ik gister al gemaakt maar had nog geen tij hem er op te zetten
voor deze kaart heb ik gebruikt:
 
 
een aantal soorten snijmallen, de tag en vlinder zijn van magnolia, het hartje van nellie snellen, de hartjes border van joy en de letters van joy en de laatste is van memmory box en daar heb ik wat stras steentjes opgeplakt.
 
dan heb ik nog houten sterretjes gebruikt en daar ook wat glitter op gedaan.
en dan nog lint.
 
 
een magnolia afdruk en die ingekleurd met derwent.
en de belletjes heb ik wat glitters op gedaan.
 
met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge:
 

5 opmerkingen:

  1. Ah dit is ook alweer zo een plaatje, super Alice.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, ben helemaal gek op paars,
    en jij hebt het heel mooi verwerkt in je kaart, mooie
    mallen heb je ook gebruikt, echt een toppertje ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen