donderdag 2 januari 2014

Candy

 Candy
 
 
 
Hallo allemaal.
Een tijd geleden heb ik gezegd een candy weg te willen geven maar wist nog niet hoe en wat.
en nu ben ik er eindelijk over uit wat ik wil.
 
2 Januari ben ik jarig en word ik 26.
 
en aangezien ik bijna geen kaarten krijg met mijn verjaardag leek het mij wel leuk om daar een candy mee te maken. de prijs is nog geheim.
 
maar er kunnen 3 mensen winnen die gekozen worden door mij mijn vriend en mijn zoontje mag helpen met 1 uit te zoeken.
 
en als er nou zo enthousiast word verstuurt en ik er 26 binnen zou krijgen gaat er nog een extra prijs uit. (al denk ik zelf aangezien mijn volgers dat dat wel heel veel zouden zijn).
heel veel succes ik hoop dat ik ook succes heb :D
 
 
 
 
Wat moet je doen om kans te maken op deze candy?

1. Je moet volger zijn of worden van mijn blog.
2. Een bericht achter laten op het candy bericht.
3. Als je zelf een blog hebt zet dan de afbeelding met een link naar dit bericht op je blog. 
4. stuur voor 31 December een kaart naar mij toe.

voor mijn adres kunnen jullie mij mailen naar:
alicezuidemabais@outlook.com

5 opmerkingen:

  1. natuurlijk ga ik mee doen, want er is niets mooiers dan post te krijgen met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave verrassings- Candy, ik doe heel graag mee,
    Wil je mij je adres gegeven mailen naar siejerki@versatel.nl
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zo leuk om kaartjes te ontvangen,
    ik hoop echt voor je dat je aan de 26 komt,
    al is het wel veel...
    Ik heb je net een mail gestuurd.

    Gezellige (knutsel) avond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee zal je zo mailen voor het adres
    er is niks leukers dan met je verjaardag mooie kaarten te krijgen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Alice,
    kwam bij je uit en heb even heerlijk rond gesnuffeld op je blog. wow wat een prachtige creaties maak je! Ben dus je volger geworden. Ook wil ik wel mee doen met deze geweldige candy!
    Ik ga je een mailtje sturen! En zet hem in mijn sidebar.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen