vrijdag 3 januari 2014

Verjaardags cadeau en winnaars van mijn candy.

hallo allemaal.
Aller eerst nog voor jullie allemaal nog de beste wensen en dan 2014 maar een leuk creatief jaar mag worden.
Als tweede wil ik even laten zien wat ik voor mijn verjaardag heb uitgezocht wat ik van mijn vriend heb gekregen. dat heb ik vandaag ontvangen. en ga er lekker mee aan de slag.
En morgen krijg ik nog visite dus dan nog meer cadeaus.
 
 
En dan als laatste de winnaars van mijn candy helaas niet een veel die dit keer mee deden. Maar ik heb er toch 4 mogen ontvangen. 4 hele mooie. wel van: Janie Workum, Jackelien, Anita v Merode en de laatste  is Erica.
 
 
En dan wie zijn de winnaar ik zou er 3 kiezen. en omdat ik het dan zielig vind dat er 1 niks krijgt. heb ik besloten om jullie alle 4 wat toe te sturen. dus als jullie mij je adres willen mailen dan ga ik het naar jullie toe zenden wat het is, is nog een verrassing. ik hoop dat jullie het leuk vinden en er wat moois mee gaan maken.
 
lieve groetjes.
 


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg heb je gemaild.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alice,
    Ook de allerbeste wensen voor 2014.
    Wat leuk dat je ons allen vier eerst toe wil sturen! Super lief!
    Nogmaals van harte en een fijne verjaardag morgen.
    Je hebt mooie spulletjes uit gezocht zeg, voor je verjaardag!!! Freubel ze. Ik heb je inmiddels al een mailtje gestuurd. Ik hoop dat deze goed is aangekomen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je mijn kaaartje niet ontvangen?
    Is 9 dec. gepost tegelijk met de kerstkaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen