vrijdag 12 februari 2016

Cadeau tasje

hallo allemaal.
vandaag ben ik weer lekker aan het knutselen geweest.
ik heb een cadeau tasje gemaakt.
heb ik mij laten uitdagen door met een paperbag iets te maken.
en omdat ik die zelf niet had heb ik die mij gratis kunnen laten toesturen.
en ik vond het super leuk om daar wat mee te maken. ik had niet gedacht daar zo iets leuks mee te maken.
dit is mijn uitwerking geworden:
 
voor kant.
 
 
andere voorkant :P
ik heb beide kanten bijna het zelfde gemaakt. de ene kant is bijna contra van de andere kant.

 
de vorm heb ik gemaakt met een sjabloon van doobadoo

 
en dit is de zijkant dat het zakje goed zichtbaar is.
en de sketch heb ik gebruikt van het blog van:
 
en hier mee wil ik dus mee doen aan de challenge van:
 
 
 

 


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig cadeautasje heb je gemaakt van die bruine papieren zak Alice. Dit is een cadeautje op zich.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi tasje heb je gemaakt, Alice!! Leuk dat je meedoet met de challenge op het blog van Cheerful Sketches!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. apart gedaan! heel mooi. gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gemaakt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt Alice ik ga er nu mee aan de slag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen