woensdag 10 februari 2016

verjaardag kalender

hallo allemaal.
vandaag wil ik jullie mijn verjaardagskalender laten zien.
ik ben hier al heel lang geleden mee begonnen maar nooit afgemaakt. maar nu eindelijk heb ik hem afgemaakt. en ben er super blij mee. nu kan ik beter de verjaardagen zien en kaarten voorbereiden.
 
 






ik heb hier voor heel veel verschillende magnolia's gebruikt.
en het papier weet ik niet meer van welk merk dat is.
 
met deze vrolijke verjaardagskalender wil ik mee doen aan de challenge:
 
 



2 opmerkingen:

  1. Prachtige creaite! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kalender, leuk gedaan in die vorm. En super handig inderdaad! Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia, liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen